مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 12:302020-07-27اقتصادي

فارس من| بدهی تلفن ثابت به صورت پیامکی به مشترکان یادآوری می شود


مدیرعامل مخابرات منطقه خوزستان گفت: سقف اعتبار تلفن ثابت مشترکان مبلغ 50 هزار تومان است که پس از مصرف 80 درصد از میزان اعتبار، با ارسال پیامک به تلفن همراه مشترک جهت یادآوری میزان بدهی اطلاع داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

رحیم فلاح زاده مدیرعامل مخابرات منطقه خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه طبق دستور العمل ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران، میزان سقف اعتبار تلفن ثابت مشترکان مبلغ 50 هزار تومان بوده است، اظهار کرد: شرکت مخابرات منطقه خوزستان در جهت مشتری مداری و به منظور مدیریت هزینه ها توسط مشترک، پس از مصرف 80 درصد از میزان اعتبار، با ارسال پیامک به تلفن همراه معرفی شده در سامانه مشترکین تلفن ثابت و تماس از طریق سامانه 2000 به مشترک میزان بدهی جهت یادآوری اطلاع رسانی میشود.

وی افزود: درصورتی که میزان هزینه تلفن ثابت مشترک به سقف 50 هزار تومان برسد و مشترک اقدام به پرداخت هزینه نکند تلفن به صورت خودکار قطع یک طرفه می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه خوزستان گفت: مشترک مورد نظر پس از پرداخت مبلغ میان دوره از درگاههای معرفی شده از قبیل تماس با سامانه 2000  و یا گرفتن کد دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بدهی تلفن ثابت به صورت پیامکی به مشترکان یادآوری می شود

فارس من| بدهی تلفن ثابت به صورت پیامکی به مشترکان یادآوری می شود